תנו לגדול בשקט

פייסבוק, המדינה הכי גדולה בעולם שהיא לא חברה באו"ם ורוב הדינים הבינלאומיים לא חלים עליה.

מצד אחד, אזרחי המדינה המקוונת הזאת חולקים את אותה טריטוריה וכך הם נגישים אחד לשני, מצד שני אין באמת בלמים על מה שניתן לכתוב ולבטא.

בשבועות האחרונים הפייסבוק גדוש בביטויי שנאה מימין ומשאל, ביטויי שנאה שמגיעים מהיהודים וביטויי שנאה שמגיעים מהערבים, קבוצה אחת קוראת להשמיד את הקבוצה השנייה ושאר העדות והעמים עומדים מהצד כאילו מישהו הכריז: "יש מכות!" ומצקצקים בהתנשאות על המתרחש מבלי לקחת חלק בזירת האגרוף. אף אחד לא חף מזה, גם לא אני.

איפה הימים שהפייסבוק היה במה ל- Show off כפי שכתבתי בעבר? ה- feed שלי גורם לי להתגעגע ל- Check ins חסרי תכלית מהדיוטי פרי.

 ______________________________________________________________________

אנחנו, אבות בלוגרים, שמנצלים כמדי שבוע את פלטפורמת הפייסבוק כדי לקדם את ההורות השוויונית יוצאים בקריאה כללית לחדול מהסתות, קריאות לנקמה, קריאות להרג, נאצה ושינאה ומבקשים ממכם הקוראים לעזור לנו ולחזיר את השקט ואת הרגיעה. החיים פה גם ככה משוגעים ולא צריך לחשוף את הילדים שלנו לטירוף שהולך בפייסבוק ומחוצה לו.

תקשיבו טוב טוב לילדים שלנו: "אני נולדתי לשלום שרק יגיע", "בחלום ראיתי מלאך שאמר לי כך: באתי משמיים… לשאת ברכת שלום (אלוהים שלי / עוזי חיטמן)" ואף מפצירים בנו: "הבטחתם יונה".

בואו נקיים את ההבטחות שלנו ונניח להם לגדול בשקט.

פוסט זה פורסם בקטגוריה על כוס קפה, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על תנו לגדול בשקט

  1. פינגבאק: "לאבא שלי יש סולם…ערכים" – אבא קורא להרגעת הרוחות | תחתית החבית

  2. פינגבאק: להרגיע | The Soapbox – הבלוג של יובל אדם

  3. פינגבאק: "לאבא שלי יש סולם…ערכים" – אבא קורא להרגעת הרוחות | תחתית החבית

  4. פינגבאק: קצת שקט | אבא שלה

  5. פינגבאק: 4-1 להם…אתם רציניים? מה נסגר איתנו? | צופה מהצד

  6. פינגבאק: די | naylonnitzmad

מה אתם אומרים?

