חיתול חד הורי

שעת ערב, הילדים הלכו ישנים ועכשיו מתחיל לו זמן ההורים, דאגות היום מאחורינו ודאגות המחר לפנינו, אז אנחנו מתפנים קצת לנקות את הראש בצפייה נבובה ב- 'משחקי השף' לטובת אילחוש המוח שהוא כולו הכנה למטרה האמיתית לשמה קם הערוץ המסחרי – הפסקת הפרסומות. ההזמנות של המשווק לעשות מניפולציות לגולגולת שלנו כדי שנקנה דווקא את המוצר שלו. בשביל שחלילה לא נפספס דבר, הווליום מרקיע לשחקים, ואלו לא קולות הקריוקי הבוקעים מחלונות השכנים, אלו הפרסומות שכמעט העירו את הילדים (מצחיק שיש פרסומות עם האמירה: ,,חשוב לךְ שתינוקך יישן טוב.. נכון! חשוב! אז למה אתם מגבירים את הווליום ומעירים אותו לכל השדים והרוחות?!) .

לרוב אני אדיש מאוד לפרסומות ומנצל את ההפסקה ל- number 2 או סתם להציץ שנייה בפייסבוק או ללכת לתור אחר הנישנוש הבא, אבל צמד פרסומות שבה את תשומת ליבי, והנה הן לפניכם, לפי סדר כרונולוגי, זה חשוב, באותו מקבץ, מצטער על איכות ההקלטה, הסטודיו שלי דל תקציב, אך הוספתי כתוביות, מומלץ להפעיל אותן. צפו וניפגש עוד מעט.

פרסומת לחיתולי BabySitter

פרסומת לטיטולים Premium

אז מגניב, הפרסומות ניהלו דו-שיח אחת עם השניה, האחת קוראת לעצמה בייביסיטר והשנייה אומרת שאי אפשר לסמוך על כל בייביסיטר. מה עוד היה לנו פה? אמהות, בתי מלון, תינוקות, אמהות, חיתולים, בייביסיטר כוסית, תינוקות ושוב פעם אמהות.
עכשיו ילדים, צבעו טוב טוב וגלו מי נעלם מכל העניין? נכון מאוד – האבא. האבא הוא בכלל לא פקטור בפרסומות האלו, הוא לא נתפס אצל המשווק כקהל יעד צרכני וככזה, אין צורך לפנות אליו. לא רק שלא צריך לפנות אליו, הדמות הבלעדית שדואגת, אוהבת, מגוננת וגם כנראה מחתלת היא האמא, האבא הרובוט נמצא בעבודה ומכניס כסף לחברת החיתולים, וזה מה שהוא – ארנק.

אני, ואני מדבר בשם אבות רבים, מחליף חיתולים מדי יום, וקונה חיתולים מדי שבוע וגם אני יודע מתי יש מבצעים ושכדאי להשתמש ב- lifestyle ושארגז הוא חסכוני יותר. וגם לי, כן, לי – האבא יש דיעה מוצקה איזה חיתול מתאים יותר לילד שלי ותאמינו או לא, גם לי מאוד חשובה הנוחות המקסימאלית של הילד שלי וחשוב לי שיהיה לו טוב ונקי ושיישן טוב בלילה, אתם יודעים, אני אבא, דברים כאלה חשובים לי.

אז למה לא לקחו אותי ואת שאר אבות הפרלמנט ללילה בבית מלון (היה בית מלון נכון? אמת בפרסום, לא?), לא הייתי מתנגד תמורת חצי שניה בפרסומת לבלות לילה עם הילד שלי במלון, ארוחות בוקר, בריכה וכל מה שיש בבתי מלון. אני אגיד לכם למה? כי במשרדי הפרסום יושבים להם קופרייטרים, ילדים, שבחיים כנראה לא החליפו חיתול ומעצבים לנו את דעת הקהל כדי שהם יעשו מינימום מאמץ ומינימום עבודה.

היה קורה כזה אסון שיווקי אם במקום רק אמא היו מופיעים זוג הורים? שימו לב, אני לא מבקש רק אבא בפרסומת – זוג הורים, אנחנו ביחד בסירה הזאת. כי לפי הפרסומות האלו ניתן לחשוב שהחברות האלו פונות אך ורק לאמהות חד-הוריות.

בחיי שמתחשק לי לשלוח לחברות האלו בדואר חיתול מלא קקי ולכתוב עליו: חיתול זה הוחלף על ידי אבא.
אולי ההבנה שלהם תבוא מהאף.

פוסט זה פורסם בקטגוריה על כוס קפה, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על חיתול חד הורי

  1. יפה מאוד הגיב:

    צודק

    הגעתי מהפייס

    אהבתי

  2. רועי עובדיה הגיב:

    תכלס. זה הכל קישקוש. האבא עושה את הקניות האלה – כי זה כבד. והאבא קונה מה שזול. לא מה שסופג.
    רק שמשרדי פירסום לא מבינים את זה.
    אני לא זוכר מתי קניתי חיתול מותג/ מטרנה ביותר ב40 שקל לחבילה.

    אהבתי

מה אתם אומרים?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s